Organizacja konferencji

 

Jak zorganizować profesjonalną konferencję krok po kroku, cz. 1/2

Warto na wstępie zastanowić się, po co właściwie organizowane są konferencje? Jak się okazuje coraz więcej spraw wymaga przedyskutowania, osobistego spotkania, wymiany poglądów, konfrontacji. Dlatego też rośnie popularność konferencji, na których można omówić ważne tematy...

Zobacz więcej
 

Jak zorganizować profesjonalną konferencję krok po kroku, cz. 2/2

W poprzedniej części omówiono pierwsze kroki związane z organizacja konferencji. Wśród nich znalazły się: określenie celu i tematu konferencji, skonstruowanie budżetu, wyznanie miejsca oraz zaproszenie gości. O czym jeszcze należy pamiętać? Wyżywienie (catering) Stół...

Zobacz więcej
 

Jak stworzyć plan przebiegu konferencji?

Planowanie konferencji to zdanie wieloetapowe. Jednym z jego elementów jest właśnie stworzenie planu przebiegu konferencji. Jak go stworzyć, aby zmieścić się w wyznaczonym czasie? Przed wszystkim przemyśl, ile ma trwać konferencja? Konferencja może trwać jedno popołudnie...

Zobacz więcej
 

Jak dokonać trafnego wyboru sali na konferencję?

Organizacja konferencji to jedno z trudniejszych zadań, gdyż wymaga świetnych umiejętności pracy z ludźmi, analitycznego myślenia i strategicznego planowania. Jedną z najważniejszych decyzji, jaką musi podjąć organizator jest odpowiedni dobór Sali. Ta musi spełniać wiele wymogów...

Zobacz więcej
 

Dworek Arkadia – najlepszym miejscem na zorganizowanie konferencji

Planując konferencję w okolicach Lublina warto rozważyć ofertę Dworku Arkadia. Przestronne sale, z doskonałą akustyką i zapleczem technicznym pozwalają na zorganizowanie profesjonalnego spotkania. W cenie oferujemy państwu: Przestronne sale konferencyjne Darmowy parking (na...

Zobacz więcej
 

Jakie obowiązki spoczywają na organizatorze konferencji?

Planowanie i organizacja konferencji jest zadaniem niezwykle trudnym. Dlatego też osoby odpowiedzialne za te zadania wielokrotnie zastanawiają się, jakie tak naprawdę ciążą na nich obowiązki. Z ich wykonania będą potem surowo rozliczani. Ponadto, od ich sumienności zależy powodzenie...

Zobacz więcej
 

Jak zorganizować konferencję w hotelu?

Organizacja konferencji w hotelu to tylko jedna z możliwości. Ma ona swoje zasadnicze zalety. Należą do niej przede wszystkim kompleksowa obsługa, baza noclegowa, catering oraz miejsca parkingowe. Jednakże powodzenie konferencji w dużym stopniu zależy od tego, jaki hotel wybierze...

Zobacz więcej
 

5 zalet organizacji konferencji w hotelu

Organizatorzy konferencji (zarówno małych jak i tych dużych) coraz częściej decydują się na hotele. Nic w tym dziwnego, gdyż te placówki oferują kompleksowość usług. Zatem, jakie są podstawowe zalety takiej lokalizacji? 1.Łatwy dojazd – wiele hotelów znajduje się w...

Zobacz więcej
 

Duża konferencja – jak wybrać salę

Jednym z czynników decydujących o wyborze sali jest ilość prelegentów i potencjalnych gości. Na co warto zwrócić uwagę organizując dużą konferencję Wielkość sali – ważne jest nie tylko to, czy sala pomieści gości, ale także w jakim komforcie będą oni słuchać...

Zobacz więcej