Wyposażenie sali konferencyjnej w hotelu – czego nie może zabraknąć

26 Marzec
2016

Coraz więcej konferencji jest organizowanych w hotelach, ponieważ miejsca te zapewniają kompleksowość usług. Ale czy odpowiednio dbają o profesjonalne wyposażenie swoich sal? Na co należy zwrócić uwagę oglądając potencjalne miejsca na zorganizowanie planowanego spotkania.

Oto lista najniezbędniejszych elementów:

  1. Projektor i rzutnik – bez nich każda sala konferencyjna nie spełnia swojej podstawowej funkcjonalności. Warto sprawdzić, czy posiadany sprzęt jest nowy i czy będzie współpracował z posiadanymi laptopami.
  2. Nagłośnienie – zależy ono przede wszystkim od rozmiarów sali. W przypadku małych konferencji wystarczą głośniki, które wzmocnią głos puszczanych z komputerów plików audiowizualnych. Natomiast większe pomieszczenia powinny dysponować dodatkowo mikrofonami –albo tymi zwykłymi lub małymi przypinanymi do klapy marynarki.
  3. System sterowania – i ten zależy od rozmiarów sali. W małych pomieszczeniach powinien być zapewniony pilot lub panel sterujący, który umożliwi włączenie projektora. W przypadku tych większych i bardziej profesjonalnych można pokusić się o cały scentralizowany system po to, aby w jednym miejscu móc zarządzać oświetleniem, klimatyzacją i sprzętem audiowizualnym
  4. Inne wyposażenie – tu najważniejsze są posiadane kable. Muszą one umożliwiać podpięcie dodatkowego sprzętu, w tym laptopów. Powinny być także odpowiednio zabezpieczone.

Podsumowując…

Lista niezbędnych elementów sali hotelowej wcale nie jest długa, aczkolwiek jak pokazuje praktyka wiele miejsc wciąż nie posiada odpowiedniego wyposażenia. Warto zatem zainwestować w ten hotel, który spełnia chociażby minimalne wymagania w tym zakresie.

 

To może Cię zainteresować